Kena Sound Gara Gara LIKE Gambar Awek Orang

Kuala Lumpur : Gara-gara menekan like gambar friendlist yang terdapat di sosmed miliknya beliau dimarahi oleh seorang lelaki yang tidak dikenali menerusi messenger.

Dalam satu kenyataan yang dikongsikan oleh pemilik sosmed bernama Zaipol mengatakan

“Apa lah dosa aku ni,like gambar orang pun kena marah.

Lepas ni tolong beritahu aku, gambar siapa yang tak nak aku like,senang tak lah jadi kes macam ni. Tiba-tiba kena serang. Allahu😔 “

Berikut adalah perbualan dari lelaki yang tidak dikenali tesebut kepadanya.

Dah Takde Gambar Orang Lain Ke Nak Like ?

Cara Ko Tak Cun Bro.

Dah Unlike & Unfriend

Sesudahnya, kawan tersebut dah unlike dan unfriend pemilik gambar yang dikatakan awek dia. so, hati-hati gais like/love gambar orang takut kena serang pulak haha 😂

Leave a Comment